Merhaba arkadaşlar,

rapsozluk•com logosu sizce nasıl duruyor? Daha önce amatör (bayağı amatör) olarak yaptığım logo fakat boş kalmasından iyidir diye düşündüm. İkon yerine sadece yazı olması sizce nasıl olur?