• 11-12-2008, 18:18:27
    #10
    Tyreece adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemeden kötü bir laf mı ettim yoksa sinirli bir anınıza mı denk geldi anlamadım ama kötü birşey söylediğimi zannetmiyorum. Neden sitem ettiğinizi anlamış değilim.
    sitem ettiğim fln yok benim hitap tarzım biraz serttir kırdıysam özür dilerim
  • 11-12-2008, 18:54:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    GRaFiBoYz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitem ettiğim fln yok benim hitap tarzım biraz serttir kırdıysam özür dilerim
    Hayır, kırmadın. Sorun değil.
  • 11-12-2008, 19:20:38
    #12
    işime yaradı galiba çok teşekkürler
  • 11-12-2008, 19:22:02
    #13
    sağol dostum sık kullananlara attım (:
  • 11-12-2008, 22:43:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hiç beğenmedim desem yalan olur yadan ben yapamadığım için bana öle geliyor...