• 02-05-2008, 14:50:45
    #1
    Slm arakdaşlar. Photoshop da yaptığım tasarımı td tr yani tablo şeklinde değilde div div diye ayırabilirmiyim?yani tablolara değilde katmanlara ayırmak istiyorum yaptığım tasarımı.Tablo kulanmak istemiyorum
  • 02-05-2008, 18:29:53
    #2
    nasil bişi oldunun resmini koyarsan Anlatirim
  • 02-05-2008, 18:55:34
    #3
    İmagede slicelere ayırdıktan sonra resimdeki yoldan css yi seç.