• 19-04-2008, 22:35:10
    #19
    fir4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fireworks yüklemek lazım bir bakalım
    Fireworks için fazla anlatım yok ama photoshop için epeyi bir anlatım yer almaktadır ..
    Şu bir gerçekki, fireworks web için - photoshop daha çok web değilde basılı medya için.

    Daha simple(basit) geliyor fw. Kullanması zevkli program yani.
  • 20-04-2008, 16:39:49
    #20
    fw web tasarım için çok daha iyi bence .. logolarda güzel olmuş dostum
  • 05-05-2008, 20:50:34
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Sağolun dostlar
  • 25-05-2008, 12:22:17
    #22
    biz göremiyoruz calismalari rapide falan atsan incelesek olmazmi?