• 06-02-2008, 12:51:48
    #1
    Arkadaslar fireworks te internet explorer in sağ üstünde cıkan windows ikonu var onun bi sarısı var ( biraz uzun gibi oldu ama resimde görüntüledim ) sarıdan turuncuya doğru geliyo .. onu nasıl yapabilirim baktım fakat öyle bi seçenek bulamadım.. photoshop ta da olur ama fireworks te daha kolaydır diye düşünüyorum...
    Tesekkurler..
    [media]http://img217.imageshack.us/img217/8479/adszhv6.jpg[/media]
  • 06-02-2008, 18:16:50
    #2
    gradient var dolgu rengı yerınde ordan linear yaparsan istediğin olacak
  • 06-02-2008, 21:37:56
    #3
    çok tesekkurler hocam yaptım