• 11-07-2013, 17:43:01
    #1


    Evet arkadaşlar bilenimiz vardır bilmeyenimiz vardır Adobe artık Cs ürünü çıkartmıyor. Cs ürünü çıkartmayı Cs6'da bıraktılar. Artık yeni ürünlerini Creative Cloud abonelerine sunacaklar fakat herşeyin olduğu gibi bununda korsanını internetten bulmak mümkün. Ben bu konuda Adobe Photoshop CC'nin tanıtım yazısından daha çok gözlemlediğim yeniliklerini sizlere aktaracağım.

    Arayüz olarak tamamen Cs6'nın aynısı. Windows moduna eklenen birkaç özellik var ki en işime yarayanı Kuler oldu. Çalışmalarınızda renk kombinasyonuna bir türlü karar veremiyorsanız hemen Kuler penceresini açıyorsunuz ve beğediğiniz bir renk kombinasyonunu çalışmanızda kullanıyorsunuz.

    Photoshop CC ile artık Camera RAW Panelinde Jpg uzantılı fotoğraflar üzerinde düzenleme işlemi yapabilceksiniz. Ki en çok işime yaran özelliği bu güne kadar bu oldu. Ayrıca bu özelliği sayesinde dosyalardan yer tasarrufu yapmakta mümkün.

    Hemen şunuda belirtelim ben korsan kullanmak istemiyorum diyorsanız Adobe'un düzenlediği bir yarışma sayesinde 1 Yıllık Adobe Creative Cloud aboneliği kazanabilirsiniz.

    Eklenen bir yeni arayüz var. Motion arayüzü. Hareketli tasarımlar yaparken çok işinize yarayacak bir arayüz. Ben pek fazla kullanmıyorum fakat kesinlikle hareketli tasarımlar yapacağınız zaman kullanmanızı öneriyorum. İşte Motion arayüzünden bir görüntü :


    Konudan biraz sapmış olacak fakat tasarımlarını gerçekten beğendiğim ve sanırım geçmiş yıllarda da Adobe'un tasarımlarını üstlenen Tolleson Design bu sene de Adobe CC ürünlerinin tasarımını yapmayı üstlendi.

    Bendeki CC sürümü 14.0 Final sürümüdür. Adobe Photosohop CC kullanan arkadaşlar da gözlemlerini bildirirlerse seviniriz

    Başka özelliklerini de gözlemledikçe konuyu güncelleyeceğim. Faydalı olması dileğiyle.
  • 11-07-2013, 18:38:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    faydalı bir yazı olmuş.
  • 11-07-2013, 18:53:13
    #3
    Teşekkür ederim
  • 11-07-2013, 19:31:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Faydalı bir yazı olmuş . Teşekkür ederim.
  • 11-07-2013, 19:33:22
    #5
    Ben teşekkür ederim
  • 11-07-2013, 19:34:48
    #6
    Bilgilendirme için teşekkürler, CS 5 candır gerisi teferruat
  • 11-07-2013, 19:40:06
    #7
    Suan deneme surumunu kullaniyorum gayet basarili. Ancak mac icin tam surumu bulamadim duyan goren varsa haber verebilir mi bana. Cs 6da olur.

    XT910 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 11-07-2013, 20:37:29
    #8
    OzgunWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirme için teşekkürler, CS 5 candır gerisi teferruat
    Cs5'ten sonra çok devrim niteliğinde yenilikler yaptıkları söylenemez zaten bencede Cs5 candır ama CC deneyelim dedik memnun kaldık CC ile devam ediyoruz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:29 -->-> Daha önceki mesaj 20:29:46 --

    tasarimhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suan deneme surumunu kullaniyorum gayet basarili. Ancak mac icin tam surumu bulamadim duyan goren varsa haber verebilir mi bana. Cs 6da olur.

    XT910 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Eğer orijinal almayı düşünüyorsan Adobe'nin sitesinde vardır diye düşünüyorum.
  • 11-07-2013, 20:38:05
    #9
    Hocam CPU ve RAM israfı.

    Eror71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cs5'ten sonra çok devrim niteliğinde yenilikler yaptıkları söylenemez zaten bencede Cs5 candır ama CC deneyelim dedik memnun kaldık CC ile devam ediyoruz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:29 -->-> Daha önceki mesaj 20:29:46 --



    Eğer orijinal almayı düşünüyorsan Adobe'nin sitesinde vardır diye düşünüyorum.