• 31-10-2007, 13:21:46
    #1
    arkadaşlar forum kurmak istiyorum fakat smf mi mybb kurayım sizce artıları eksileri nelerdir, tecrübeleri arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
  • 31-10-2007, 13:59:42
    #2
    smf kurdum gayet iyi calsıyor eklerini kolayca bulabiliyorum smf derim ben
  • 31-10-2007, 14:05:21
    #3
    Şuan mybb bence daa iyi.
  • 31-10-2007, 14:06:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Smf Kur güzelde 1 tema yaptır..
    Mybb vBulletin'e benziyor diyorlar ama benzemiyor bence hiç
  • 31-10-2007, 14:16:18
    #5
    Hiç düşünmeden mybb derim. Her açıdan smfden daha iyi. Her 2sinide kullandım. Mybb daha kullanışlı + gerekli eklentileri kurunca ortaya her açıdan çok güzel bişey çıkıyo
  • 31-10-2007, 14:18:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mybb çok hoş ama smfde eklenti dha fazla tr de daha çok ilgi görüyo ama ben olsam MyBB kurarım
  • 31-10-2007, 14:19:52
    #7
    phpbb derim ikiside değil

    şaka şaka smf daha gelişmiş sanırım onu öneririm..
  • 01-11-2007, 10:59:32
    #8
    mybb de karar kıldım arkadaşlar