+8 eklicez diye üyeleri - 19200 yapmayalım.
Üye sayısını düzeltmek?
17
●1.207
- 09-04-2009, 04:25:56+8 ekletirizde üstadlar konuya gelsin hele
+8 eklicez diye üyeleri - 19200 yapmayalım.
- 09-04-2009, 05:18:45phpmyadmine login olup members tablosuna tıklayınız.Yukarıda işlemler diye bir menu vardır o menude aşagılarda "auto_increment" diye bir yer.Oradaki sayı senin istedigin işlemi gerçekleştiriyor.Üye idisini kaçtan başlatmak istiyorsan yazarsın.Ama dikkat geri alamazsın sadece ileri alırsınız
- 09-04-2009, 18:50:45Gerek yok böyle şeyler mayk
Boardindex.template.php dosyanızı ekte vermeniz mümkün mü acaba? Ya da hiç ekte vermeyin, şöyle tarif edeyim size;
$context["uyesayisi"] şeklinde bir değişkene atanmış üye sayısının değişkenini $context["sonuyeid"] şeklinde atanan üye id değişkeni ile değiştirin. Yani o kısmın kodlarında üye sayısı değişkeninin yerine de son üyenin id nosunu veren değişkeni yazın. Yapamazsanız yapmanız gereken tek şey Boardindex.template.php dosyasını ekte vermek
- 11-04-2009, 04:55:28Tablo sıralamasını şuna göre değiştir
var phpadminde. bunu seçesem acaba ada silinenler vs. düzelirmi? - 11-04-2009, 05:04:42WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geri dnme ihtimali yok gibiydi ama varmış. Yaptım

Geri adım ID noları
Boardindex.template.php dosyanızı ekte vermeniz mümkün mü acaba? Ya da hiç ekte vermeyin, şöyle tarif edeyim size;