AnTiBiy0tiq
Arkadaşım ben kendi açtığım forumda denedim 2 sinide hangisini kullanıcağıma karar veremedim bir türlü ama şuan MatraxtyLe kullanıyorum bakabilirsin gayette hoş oldu
hm. pardon o zaman ben kodlarla oynadım azcık ondan bozuldu herhalde tema güzel durmuş gerçekten.istersen benım temamıda verebılrım sana genel forum ıcın