Whm ye kendim dil yükleyebilirmiyim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Whm ye kendim dil yükleyebilirmiyim
9
●
1.025
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Whm ye kendim dil yükleyebilirmiyim
1
2
07-06-2006, 23:02:14
#1
Greyfurt
arkadaşlar server deilde bir reseller paneline sahip olsam onu türkçeleştirme imkanım olabilir mi ?
Server ımı terk etmeye karar verdim de
07-06-2006, 23:17:49
#2
Misafir
hangi paneli kullanıoyorsun.
plesk ise çok kolay bulabilirsin türkçe dil dosyasını
08-06-2006, 00:17:27
#3
EsCTasY
cpanel için ekteki dosya
plesk için kendi sitesinden indirebilirsin..
08-06-2006, 01:02:07
#4
UndeaD
Arkadaş WHM Derken Web Host Manager ( Reseller - Root Paneli ) için bahsetmiş heralde cpanel'i vermiş arkadaş Olmayanların işine Yarar heralde
Teşekkürler
08-06-2006, 06:31:20
#5
Greyfurt
çok tşk ederim arkadaşlar yabancı bir firmadan reseller almayı düşündüğüm için bu dil dosyası lasım olacak tekrar tşkler
08-06-2006, 13:32:01
#6
UndeaD
reseller yetkilerinle yükleyemezsin ancak adamlara yükletebilirsin.
kolay gelsin
08-06-2006, 13:54:54
#7
chemeng
Üyeliği durduruldu
konusu açılmışken sorayım. bu dil dosyasını modules > manage modukes > add module den yükledim fakat gözükmedi. neden olabilir?
plesk_v7.5_locale_tr-TR_050607.19.sh
08-06-2006, 17:10:10
#8
EsCTasY
lisansın tek dil dosyası destekliyordur oda ingilizcedir.
99$ gibi bir ücret vermek gerekiyor bildiğim kadarı ile
08-06-2006, 19:55:59
#9
eXtreme
bence İngilizce olanına alışmakta fayda var. Yabancılarla iletişim kurarken bu tür teknik terimleri bilip bunlara alışmak çok kolaylık sağlıyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler