• 23-04-2010, 23:23:14
    #1
    Kullandığım vps de İ,ş,ğ gibi harfleri not defterinde veya dosya isminde kullandığımda sorun oluyor anlamsız karakterler çıkıyor bunu nasıl düzeltebilirim acaba ?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim
  • 23-04-2010, 23:27:36
    #2
    Tam olarak sorununuzu detaylandırırmısınız? VPS Windows mu Linux mu? Ayrıca konuyu bu bölüme taşıttırırsanız daha iyi olur. https://www.r10.net/site-amp-server-administration/
  • 23-04-2010, 23:39:31
    #3
    SahinDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak sorununuzu detaylandırırmısınız? VPS Windows mu Linux mu? Ayrıca konuyu bu bölüme taşıttırırsanız daha iyi olur. https://www.r10.net/site-amp-server-administration/
    Sorun Windows kurulu vps de türkçe karakterler kullanılmıyor İ,ş,ğ,ö anlamsız karakterler çıkıyor.

    Örnek vermek gerekirse:
    Ýçinden ne geçiyor? İ kullanıldığında bu ÅŸekilde oluyor
    Mide bulandýrýcý þeyler. ı kullanıldığında ý ÅŸ de ise þ

    Yanlış bölüme açtım galiba konuyu kusura bakmayın....
  • 23-04-2010, 23:40:53
    #4
    Sitemizin Plus Destek bölümünden bize ulaşırsanız yardımcı olalım.
  • 23-04-2010, 23:45:29
    #5
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitemizin Plus Destek bölümünden bize ulaşırsanız yardımcı olalım.
    Çok uzun bir makale veya farklı bir şekilde sizi zorlamadıkça arkadaşa buradan anlatmanızı rica ediyorum, başkalarınında faydalanabilmesi için.

    Ayrıca konu sahibi arkadaşım sorunun çözümü hakkında bir fikrim yok, windows ile aram pek iyi değil, umarım bulabilirsin sorununa çözüm.

    İyi Çalışmalar.
  • 24-04-2010, 00:06:27
    #6
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    tolga@asptr.net eklersen çözelim hocam
  • 24-04-2010, 00:08:29
    #7
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tolga@asptr.net eklersen çözelim hocam
    Ekledim
  • 24-04-2010, 00:24:00
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Arkadaşın sorununu çözdük. Sorun yaşayanlar bölge dil ayarlarından advanced sekmesinden turkish seçsin. CD isteyince no restarta yes diyin. Açılınca sorununuz çözülür.
  • 24-04-2010, 00:25:37
    #9
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın sorununu çözdük. Sorun yaşayanlar bölge dil ayarlarından advanced sekmesinden turkish seçsin. CD isteyince no restarta yes diyin. Açılınca sorununuz çözülür.
    Allah razı olsun arkadaştan sayesinde sorun halloldu