Hypervm İle İlgili Bir Sorun - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hypervm İle İlgili Bir Sorun
11
●
778
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Site & Server Administration
Hypervm İle İlgili Bir Sorun
1
2
10-04-2010, 22:29:57
#10
AndyCap
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
anladım vps panelinde reinstall özelliği yok mu? varsa onu kendinde yapabilirsin. hypervm panellerde oluyor
11-04-2010, 01:35:53
#11
sekiL
vds de panel yok hypervm yi kendim kurdum ordan nasıl yapacağım ?
12-04-2010, 17:36:49
#12
ydkaracan
hizmet sağlanılan yer ---> destek bölümü ---> ticket ----> sunucma tekrar format atarmısınız diye yazılacak ----> format atıldıktan sonra istenilen panel kurululur.
başka yol yoktur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler