• 09-04-2010, 11:55:22
    #1
    Arkadaşlar linux vps ye hypervm kurdum sonra client dan domain ekledim. Fakat domaine girdiğimde sayfa görüntülenmiyor domain ns lerini doğru yönlendirdim şimdiye kadar açılması lazımdı bir yanlışlıkmı yaptım acaba ?
  • 09-04-2010, 15:00:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hypervm sanal sunucu açmak için kurulur. neden zaten sanal olan bir sunucuya tekrar hypervm kurdun kardeş? senin kontrol paneline ihtiyacın var. cpanel plesk directadmin bunlardan birini seçeceksin
  • 09-04-2010, 15:54:00
    #3
    Peki ücretsiz olarak lxadmin mi kurmam gerekirdi ?
  • 09-04-2010, 15:55:25
    #4
    evet lxadmin 40 domaine kadar ücretsiz. webmin var ücretsiz olarak. tek bir domain için kullanacaksan plesk de olabilir.
  • 09-04-2010, 16:08:29
    #5
    peki hypervm yi nasıl silerim
  • 09-04-2010, 16:34:49
    #6
    uğraşma kaldırmakla vps panelinden sistemi reinstall yap temiz kurulum olsun. yedeklerini de al varsa
  • 10-04-2010, 17:19:10
    #7
    ssh den yapınca oluyormu ?
  • 10-04-2010, 18:31:59
    #8
    olurda ben bilmiyorum yanlış yönlendirmekte istemiyorum. en sağlam yöntemi söyledim temiz kurulum yap yeni düzenlemelerini daha sonra ayarla
  • 10-04-2010, 20:14:58
    #9
    vds e yeni format attırdımda şimdi arkadaşı bir daha uğraştırmak istemiyorum.