Arkadaşlar linux vps ye hypervm kurdum sonra client dan domain ekledim. Fakat domaine girdiğimde sayfa görüntülenmiyor domain ns lerini doğru yönlendirdim şimdiye kadar açılması lazımdı bir yanlışlıkmı yaptım acaba ?
hypervm sanal sunucu açmak için kurulur. neden zaten sanal olan bir sunucuya tekrar hypervm kurdun kardeş? senin kontrol paneline ihtiyacın var. cpanel plesk directadmin bunlardan birini seçeceksin