• 01-05-2007, 14:32:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KDE arayüzünü kullanıyorum. Makinede TightVNC bulunuyor. VNC ile CentOS'a bağlanmak istiyorum. Centos üzerine ne kurmalıyım ?
  • 02-05-2007, 01:03:37
    #2
    Kurumsal PLUS
    Centos masaüstü olarakmı kurulu? yoksa direk sunucumu...

    UltraVNC kur bağlanır (sanırım) TightVNC kullanmadım ama bağlanacaktır.. Bağlanmazsa yazarsın..
  • 02-05-2007, 01:18:43
    #3
    centos server edition
    xfree86 mı kurmalıyım acaba
  • 02-05-2007, 01:31:51
    #4
    Kurumsal PLUS
    UltraVNC işini görecektir rpm varsa oradan kur 2 dk nette arat osman..
  • 02-05-2007, 02:29:19
    #5
    win'e
    tightvnc kurdum

    karşı tarafada tightvnc rpmi kurdum

    karşı makineye kde gnome tarzı birşey kurmalımıyım
  • 02-05-2007, 02:54:51
    #6
    Kurumsal PLUS
    javası hoşuma gitti daha önce kullanmadım bunu ama Ultravnc de masaüstü olmadan bağlantı yapılıyor..
  • 02-05-2007, 13:03:22
    #7
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    centos server edition
    xfree86 mı kurmalıyım acaba
    TightVNC server da xfree86 kurmalısın. Centos 4 den itibaren Xorg a geçti. Bu kurulum biraz seni kasar. RealVNC, UltraVNC hiç kullanmadım. İncelemek lazım.
  • 02-05-2007, 13:40:33
    #8
    xorg kurulu şu an
    xfree86 yerine kde gnome vb olsa olurmu
  • 03-05-2007, 10:18:41
    #9
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xorg kurulu şu an
    xfree86 yerine kde gnome vb olsa olurmu
    Osmancığım
    xfree86 nın dengi gnome yada kde değil Xorg.
    Xorg daha yeni ve daha stabil tamamen otomasyon olan xwindow server. Ama tightvnc ciler geleceği göremediği için bunu xfree86 ya göre hazırlamışlar.
    beni msn e ekle ordan yardımcı olayım madem.