Tight VNC ile Mandriva 2007'den Centos 4.4'e bağlanmak
9
●1.131
- 02-05-2007, 13:03:22TightVNC server da xfree86 kurmalısın. Centos 4 den itibaren Xorg a geçti. Bu kurulum biraz seni kasar. RealVNC, UltraVNC hiç kullanmadım. İncelemek lazım.osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2007, 10:18:41Osmancığımosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xfree86 nın dengi gnome yada kde değil Xorg.
Xorg daha yeni ve daha stabil tamamen otomasyon olan xwindow server. Ama tightvnc ciler geleceği göremediği için bunu xfree86 ya göre hazırlamışlar.
beni msn e ekle ordan yardımcı olayım madem.
