• 31-03-2007, 12:38:46
    #10
    Update yapmadım. Yani 7.5.6 kullanıyordum eski ortağımla çalışırken, yeni sunucu alıp kendim yola devam kararı aldığımda direkt 8.1.0 kurdurdum. Bir problem yaşamadım, gayet memnunum. @GeniusTurkish niye öyle demiş anlamadım vallahi.
  • 01-04-2007, 13:35:44
    #11
    Kerem peki 7.5.6 kullanırken ordan backup alıp 8.1.0 a sorunsuz attınmı?
  • 01-04-2007, 14:14:24
    #12
    Hayır, öyle bir denemede bulunmadım.
  • 01-04-2007, 20:03:33
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    27-Mart-2007 itibariyle Versiyon 8.1.1 i de çıktı

    Bilginize
  • 02-04-2007, 15:14:23
    #14
    Zaten konu başlığına 8.1.0 yazdım.

    SWSoft her hafta yeni plesk versiyonu çıkarır artık
  • 02-04-2007, 19:31:21
    #15
    Dil Dosyasını kaldır 7.6.1 in plip/locale nin içindeki txt leri sil sonra indir 8.1 i direk kur sorunsuz calısacaktır.
  • 04-04-2007, 18:10:27
    #16
    @atillayasar hocam siz denedinizmi? lisans problemi verebilirmi sizce?