• 27-12-2008, 20:01:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ---------
  • 29-12-2008, 12:02:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Linux kullanıyorsan hiç bir yararı yoktur. Windows için bilemiyorum.
  • 29-12-2008, 12:16:13
    #3
    Linuxta zaten apache server bellek bölgelerinin bazı bloklarını kullanım oranları ile orantılı olacak bir şekilde belirli zaman aralılarıyla sıfırlıyor. Arkadaşın dediği gibi linuxta bir yararı olmaz.

    Haa nedir ok kısa süreli anlık yarar sağlar belki ama o da teoride. Farkı anlayamazsınız bile.

    Windowsu ben de bilmiyorum. O yeni yeni moda oluyor. Ben yıllandım yeni şeylere adapte olmak kolay olmuyor. Bilgim yok.

    bilen varsa yazar ama eminim.