Cyberpanel güvenli mi kullanılır mı ?
15
●765
- 14-06-2020, 22:37:43Hiç düşünme direkt kur 1.5 yıldır kullanıyorum 10dan fazla site var içinde.
- 14-06-2020, 22:38:26Cyber panel bazen yuksek cpu sorunu cikariyor. Acikcasi deneyimlerim hep bu yonde oldu. Yeni kurdugum dusuk hitli sitelerde dahi yuksek cpu sorunlari ile karsilastim. nedendir bilmem. Fastpanel kullaniyorum uzun zamandir. en ufak sorunla karsilasmadim. tavsiye ederim.
- 14-06-2020, 22:43:47En güvenilir Plesk dir Bence Ondan sonra CyberPanel CentosWeb Panel Cpanel Bu şekilde gidiyor Bana göre
- 14-06-2020, 22:55:49Fastpanel kullandığınız bir siteyi benle paylaşır mısınız? Ben de geçmek istiyorum site hızınıza bakacağım.Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2020, 22:58:16Merhaba bero,bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir hosting kontrol panel "tamamen" güvenli değildir. CyberPanel malumunuz ücretsiz bir hosting kontrol panel yazılımıdır. Bu panel için yakın zamanda bir çok bug yayınlandı, exploitler belirtildi. Her sürümde diğer ücretli paneller gibi bu açıklar düzeltildi.
Ancak CyberPanel ücretsiz bir kontrol panel olduğundan bu panelden doğabilecek zararlar için kapısını aşındırabileceğiniz, anlık destek alabileceğiniz bir şirket yoktur. Bu panel 1 kişi tarafından yayınlanmakta ve sürekli güncellenmektedir. Her güncellemede farklı sorunlar ortaya çıkabilmekte, bu sorunlardan bazı kullanıcılar etkilenebilmektedir. Ayrıca veri güvenliği, gizliliği için 1 kişinin insafına kalmış oluyorsunuz bunu zaten biliyorsunuzdur.
Yinede CyberPanel elbette openlitespeed olması nedeniyle kısmen başarılı bir paneldir. Openlitespeed i ilerde farklı bir ücretsiz panel de kendisine dahil eder ise o zaman o başarılı olmaya aday olur.
İyi çalışmalar. - 14-06-2020, 22:59:25ücretsiz sizin tercihiniz hangi kontrol panelidir.CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2020, 23:05:46Merhaba bero,bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkasında bir şirket olması nedeniyle Plesk Trial belki önerebiliriz. Ancak Plesk şu an için openlitespeed desteklemediğinden, lscache gibi özelliklerden mahrum kalacağınızdan tamamen şudur diyemiyoruz. Şu an memnun iseniz bu şekilde devam edebilirsiniz kendi kararınız olarak.
İyi çalışmalar.