• 27-09-2014, 18:44:45
    #19
    Coşkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık ciddi işi google'dan öğrenenler bilmeden yorum yapmasın. foo nickli arkadaşımız Türkiye'de eşi çok nadir bulunabilen bir arkadaşımız Tabi aynı düzeyde varmı bilmiyorum 9 yıldır bu sektördeyim henüz görmedim

    Verimerkezi sahipleri bilgisinin ne düzeyde olduğunu çok iyi bilirler. Özkan Topal demeniz yeterli. Bazı konularda saygı duymamız gereken insanları dinlemiyoruz. Şuanda yaptığınız olay Messi gibi bir insana nasıl top sektireceğini anlatmaya çalışmak gibi birşey durumun farkında değilsiniz. Henüz açığın bizi etkileyebilecek bir explot'i yok çıkar mı? çıkabilir. sürekli takipte olmalıyız.
    Ozaman bende demek istiyorumki birini tanımadan işi googleden öğrenenler diye itham etmeniz yakışmıyor birini savunacam diye başka birine üstü kapalı hakaret etmiş oluyorsunuz, hemde beni tanımadan. Sizin için eşi nadir bulunan hint kumaşı olabilir ancak başkası için öyle değildir bende 11 yıldır bu sektördeyim daha iyilerini gördüm ve birlikte çalıştım.

    Bence messi örneğide çok komik oldu savunduğunuz kişide biriyle yumurta yediğini felan yazmıştı hocam ben anlamadım kimse kimseye birşey kanıtlamak yada zorla saygı duydurmak zorunda değil ve ben durumun çok farkındayım ve zerre kadar saygı duymuyorum , savunduğunuz kişi hakaret etti ve savunduğunuz kişinin uslubu tabiri caizse iğrençti hocam isterse tesla kadar zeka olsun o uslupla ve ego ile kocaman bir 0 ve banlandı ancak banını açtırmışsınız hızlıca , sanırım artık özgürce forumda önüne gelene hakaret edebilir ehliyeti almıştır. İyi akşamlar
  • 27-09-2014, 19:09:43
    #20
    Administrator
    Electr0sis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman bende demek istiyorumki birini tanımadan işi googleden öğrenenler diye itham etmeniz yakışmıyor birini savunacam diye başka birine üstü kapalı hakaret etmiş oluyorsunuz, hemde beni tanımadan. Sizin için eşi nadir bulunan hint kumaşı olabilir ancak başkası için öyle değildir bende 11 yıldır bu sektördeyim daha iyilerini gördüm ve birlikte çalıştım.

    Bence messi örneğide çok komik oldu savunduğunuz kişide biriyle yumurta yediğini felan yazmıştı hocam ben anlamadım kimse kimseye birşey kanıtlamak yada zorla saygı duydurmak zorunda değil ve ben durumun çok farkındayım ve zerre kadar saygı duymuyorum , savunduğunuz kişi hakaret etti ve savunduğunuz kişinin uslubu tabiri caizse iğrençti hocam isterse tesla kadar zeka olsun o uslupla ve ego ile kocaman bir 0 ve banlandı ancak banını açtırmışsınız hızlıca , sanırım artık özgürce forumda önüne gelene hakaret edebilir ehliyeti almıştır. İyi akşamlar

    Evet haklısınız yazılarınızdan ne kadar bilgili olduğunuz gayet anlaşılıyor.

    Ayrıca bu mesajınızı editlemişsiniz

    "Ben konuyu bir üst yönetime detaylı şekilde vaktim olursa aktaracağım."

    Böyle birşey yazmışsınız daha sonra mesajınızdan bu kısmı silmişsiniz. En üst yönetimde ben dahil biz 3 kişiyiz üçümüzde aynı söz hakkına ve aynı yetkilere sahibiz.