• 07-11-2007, 15:28:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    SATILDI


    teklif veren herkese teşekkürler
  • 07-11-2007, 15:30:25
    #2
    Pm alabilirmiyim...
  • 07-11-2007, 15:38:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 07-11-2007, 15:38:33
    #4
    pm lütfen dostum
  • 07-11-2007, 15:39:33
    #5
    10 lira veriyorum.

    Site ancak bu kadar eder...
  • 07-11-2007, 15:44:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bana sürekli olarak "neden iTraderı düşük olanlara site adresini vermiyorsun" diye soruyorlar.

    Buyrun, sebebini göstereyim size:



    Forum yönetimi gereğini yapar sanırım.
  • 07-11-2007, 15:44:50
    #7
    Tramp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 lira veriyorum.

    Site ancak bu kadar eder...

    Küfür mü ediyosun?
  • 07-11-2007, 15:48:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    @Tramp
    Muhatap olmamı bekleme, cevap vermiyorum.


    Bilmeyenler için özetleyeyim:
    Tramp "pm alabilir miyim" diye post atmış, ben de ilke gereği iTraderı düşük ve mesaj sayısı az kişilere hiç bir zaman site adresi vermiyorum. Bunu kendisine nazikçe ilettim. Kendisi cevaben yukarıda ekran görüntüsünü de yayınladığım mesajı gönderdi. "Versen de almayacaktım zaten, inşallah satamazsın" yazmış )

    Bunu ciddiye alacak değilim, pek umrumda da değil böyle yazması. O yüzden kendisinin teklifi geçersiz. Hala daha site 10 YTL ile açık artırmada.

    Tramp ile yönetim ilgilenecektir, beni bağlamaz. Kendi çapında eğlensin.
  • 07-11-2007, 15:48:51
    #9
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Yöneticilerden birine PM çek banlasınlar...