• 05-10-2007, 22:57:26
    #10
    pm lütfen....
  • 05-10-2007, 23:11:23
    #11
    pm alabilirmiyim bende
  • 06-10-2007, 00:22:40
    #12
    pm alabilir miyim
  • 06-10-2007, 00:52:25
    #13
    bir pmde ben alayım
  • 06-10-2007, 00:56:10
    #14
    pm lütfen.....
  • 06-10-2007, 11:53:56
    #15
    pm ler gönderilmiştir
  • 06-10-2007, 15:46:38
    #16
    Site adresi ("***** ve +18 içerik varsa "site adresi ö.m ile verilecektir" yazılmalıdır.Bunun dışında site adresi konuda verilmelidir.)
    Bu kurala göre konunuzu tekrar düzenleyin.
  • 06-10-2007, 16:03:43
    #17
    hocam PM alabilirmiyim ?
  • 06-10-2007, 16:25:13
    #18
    site adresi +18 arkadaş arama sitesi olduğu için bu şekilde yazmayı uygun gördüm eğer yazın derseniz yazarım.