• 08-09-2010, 11:18:21
    #10
    pm alayım.
  • 08-09-2010, 11:18:25
    #11
    Başlığı asp olarak açmışsınız ama v7 php
  • 08-09-2010, 14:58:50
    #12
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlığı asp olarak açmışsınız ama v7 php
    evet yanlışlıkla açmışım neyse görmezden gelelim okadarını.

    tüm pmler yollanmıştır.
  • 10-09-2010, 23:16:08
    #13
    pm lütfen
  • 10-09-2010, 23:17:54
    #14
    domain hangi firmada hocam bir de sayyac rica edebilir miyim.
  • 11-09-2010, 12:35:33
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim
  • 11-09-2010, 13:07:28
    #16
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim
  • 11-09-2010, 13:11:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    pm lütfen
  • 12-09-2010, 12:33:16
    #18
    Platin üye
    Detaylı pm lütfen.