iyi gunler arkadaslar
öncelikle yanlis yere yazdiysam herkesden özür dilerim
hitli ***** site ariyorum bütce 400 ytl civari satmak istiyen arkadaslar konuya yazabilirmi aceba ya da pm atabilirmi?
hitli ***** site ariyorum
3
●293
- 04-03-2010, 20:23:13Üyeliği durduruldu
- 04-03-2010, 20:24:41bu işini görür mü. bi bak istersen
https://www.r10.net/site-satisi/58271...tek-fiyat.html