• 03-03-2010, 13:35:23
    #1
    satıldı.
  • 03-03-2010, 13:51:55
    #2
    alıyorum msn pm atarmısın
  • 03-03-2010, 14:03:51
    #3
    baron almassa ben alayım. pm atarsın. kolay gelsin.
  • 03-03-2010, 16:52:27
    #4
    alan oılmazsa banada pm at
  • 03-03-2010, 19:28:03
    #5
    barona msni bıraktım ama acil satmam lazım parası hazır olan warsa direk msn yazsın ekliyim
  • 03-03-2010, 20:21:05
    #6
    tyf___907@hotmail.com
  • 03-03-2010, 20:28:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kimse almadi ise ben alirim .Msn adresini yolla odemeni gecim.
  • 03-03-2010, 20:29:39
    #8
    p.m atıldı
  • 03-03-2010, 20:31:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    pm attım