• 19-02-2010, 04:56:42
    #10
    120 tl tmm dersen hocam msn den iletısım kuralım..mesaj yollarsın 120 tl ye tmm dersen..veya mesaj gonder msn ben senı eklerım..
  • 19-02-2010, 05:05:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Lisanslımı site hocam?
  • 19-02-2010, 14:15:39
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    130 tl haber ver bana kalırsa
  • 19-02-2010, 15:38:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşla daha önce alışverişim oldu. Hiç bi sıkıntı yaşamadım Yanlız r10 a fazla girmiyor
  • 20-02-2010, 02:43:10
    #14
    slm msn adresini yollarsan görüselim alıcıyım.
  • 20-02-2010, 15:08:53
    #15
    msn adresini pm olarak atarmısın
  • 20-02-2010, 15:30:57
    #16
    MSN adresi ve telefon için PM alabilirmiyim lütfen?
  • 25-02-2010, 21:32:34
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alındı
  • 22-06-2010, 15:10:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim