• 07-01-2010, 01:09:57
    #28
    İki siteyide Hemen Al ile aldım. Ödeme yaptım. Siteler bende. Sorunsuz alış-veriş oldu. Teşekkür ederim
  • 07-01-2010, 01:11:01
    #29
    sMooThCRiMiNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki siteyide Hemen Al ile aldım. Ödeme yaptım. Siteler bende. Sorunsuz alış-veriş oldu. Teşekkür ederim
    Hayırlı olsun ne diyelim (:
  • 07-01-2010, 01:12:52
    #30
    @Seven_46 mesaj kutun dolu o nedenle PM gitmedi.


    Siteler satılmıştır arkadaşlar. Sorunsuz satış için sMooThCRiMiNaL a teşekkürler..