• 12-10-2009, 14:47:50
    #10
    sharetr yi düşünüyorum. norauo ismi çok zor akılda kalıcı değil daha iyi isim olsa onuda alırdım içerik güzel oyyla gibi
  • 12-10-2009, 18:18:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ShareTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 65 e bırakıyorum sharetr yi.
    tamam o zaman 50 ye dusunursen pm at
  • 13-10-2009, 11:43:12
    #12
    ok ama zannetmiyorum.
  • 13-10-2009, 11:47:52
    #13
    ShareTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ok ama zannetmiyorum.
    50 ye düşersen bende talipliyim
  • 13-10-2009, 11:51:07
    #14
    noraUO =ultima online gençliğimin aşkıydı o oyun bu arada hayırlı satışlar
  • 13-10-2009, 20:23:03
    #15
    teşekkürler sağoalsın dostum.
  • 14-10-2009, 14:57:27
    #16
    50 ye vermem arkadaşlar. satılmazsada canı sağ*olsun durur bi köşede.
  • 14-10-2009, 16:17:57
    #17
    65 e sharetr ve norauo verirsen alırım
  • 15-10-2009, 11:20:31
    #18
    güncel