• 09-07-2009, 23:18:31
    #19
    pm ler yollandı
  • 10-07-2009, 01:50:57
    #20
    bende satılmadıysa pm alayım
  • 10-07-2009, 11:52:34
    #21
    pm alabilirmiyim
  • 10-07-2009, 15:14:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar demiyim diyorum biri -rep atmış ve yazdığı şu
    '' ! '' Niye kullanıp duruyorsun ? Artistmisin ?
    Bu gerizekalı hakkında ne denir bilmiyorum.Türkçeyi doğru kullanmayan ve kullanmadığı gibi insanlarıda yargılayan kişiye sesleniyorum yanına keşke nickini de yazsaydın...Neyse
  • 10-07-2009, 16:37:51
    #23
    pm alayım.