• 07-02-2007, 22:03:40
    #10
    Valla gelir melir işine hiç girmedim. Gelirde beklemiyodum zaten. Yaptım öylesine duruyor.

    200-300 tekili var.

    Kırmızı kart görür yada gol atarsa 400'leri buluyor Sitenin hiçbiryerinde hiçbir şekilde reklam felan yok zaten. Flash banner yine kendi siteme ait banner.

    Sponsor felan eklenirse aylık bişeyler kazandırabilir ama ne desem yalan.
  • 07-02-2007, 22:10:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    üstad ne kadar istiyorsun
  • 07-02-2007, 22:14:45
    #12
    200 Ytl Daha Biriktir 400 e Güzel Bişi Al.


    Alıntı
    Kırmızı kart görür yada gol atarsa 400'leri buluyor
    Yarıldım
  • 07-02-2007, 22:15:46
    #13
    Cafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahceliysen kezmania.org'u vereyim sana
    eğer siteyi hala satmadıysan ben 200 ytl veririm hesap numaranı gönder hemen eft geçeyim
  • 07-02-2007, 22:16:57
    #14
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 Ytl Daha Biriktir 400 e Güzel Bişi Al.
    Yarıldım

    Öyle ama valla yorumları felan okursan görürsün zaten. Bütün kızlar asık Kezman'a. Evli ve 3 cocuk babası olduğunu duyanlar yıkılıyo hatta
  • 07-02-2007, 22:18:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    şşt arkadaşlar konuyu saptırmayalım yaw site yok daha Cafo üstad ne kadar istiyorsun hem sen
  • 07-02-2007, 22:26:15
    #16
    Valla ben hiç domain satmadım bilmiyorum

    ibreti alem 200 dedi ama ilk olarak senle iletisimi kurduk 150'e vereyim sana.

    Sen vazgeçesersen ona vereyim.
  • 07-02-2007, 22:29:21
    #17
    Üyeliği durduruldu
    üstad ya kzeman bu sne fenerden giderse saol
  • 07-02-2007, 22:30:50
    #18
    Orasını alan bilir ama site bende kalırsa şahsen siteyi ingilizce yaparım

    bişey değişmez yani

    Ama bence gitmeyecek 3 sene daha