Konu satış amacından çıkmış iyice.
Webloader kullandığı yalaka lafı yüzünden dün 1 gün banlanmıştır.
Konu sahibi GqN yeni ve temiz bir konu açarsan iyi olur. Burda muhalif yazan arkadaşlar yeni konuya da yazmazlarsa satış amacından çıkmaz..
saygılar.