evet arkadaşlar fazla söze gerek yok geçmiş sohbet kayıtı veriyorum..
Messenger Plus! Sohbet Günlüğü
Oturum Başlama: 21 Ocak 2009 Çarşamba
" м¢ gaяzιηga | ѕєηι ѕєωмєк öℓüмѕє, кσуιм∂є güℓüмѕє =) (garzinga6167@hotmail.com)
gameonturk@hotmail.com (gameonturk@hotmail.com)
(22:58) " м¢ gaяzι: s.a
(22:58) GameOnturk Knigh: merhaba.
(22:58) " м¢ gaяzι: eklemişsiniz buyrun
(22:58) GameOnturk Knigh: r10
(22:58) " м¢ gaяzι: evet
(22:58) " м¢ gaяzι: farkettim
(22:58) " м¢ gaяzι:
(22:58) GameOnturk Knigh: forumkuzu ve mp3-calar.net
(22:58) GameOnturk Knigh: ücretleri nelerdir?
(22:59) GameOnturk Knigh: ve Domain Süreleri?
(22:59) " м¢ gaяzι: bidk
(22:59) " м¢ gaяzι: sürelerine bakayım
(22:59) GameOnturk Knigh: tamam
(22:59) " м¢ gaяzι: mp3 caları ben regledim
(22:59) " м¢ gaяzι: yeni 2 - 3 aylık
(22:59) " м¢ gaяzι: bakayım
(22:59) GameOnturk Knigh: güzel
(23:00) " м¢ gaяzι: yeni domainlerde aldım bugün
(23:00) " м¢ gaяzι: krlforum.com konukevi.net el-alemradyo.com
(23:00) GameOnturk Knigh: dedigim domainler olabilir
(23:00) GameOnturk Knigh: ne kadar istiyorsun
(23:00) " м¢ gaяzι: bi dk
(23:01) " м¢ gaяzι: bakayımda
(23:01) " м¢ gaяzι: sürelerine
(23:01) " м¢ gaяzι: mp3-calar.net 25.11.2008
25.11.2009 308 Gün
(23:01) " м¢ gaяzι: bump3 -claar
(23:01) GameOnturk Knigh: evet forumkuzu?
(23:02) " м¢ gaяzι: forumkuzu.net ns1.mersinpartner.net
ns2.mersinpartner.net 26.04.2008
26.04.2009 95 Gün
(23:03) GameOnturk Knigh: az
(23:03) " м¢ gaяzι: evet
(23:03) " м¢ gaяzι: orum kuzunun
(23:03) " м¢ gaяzι: 3 ay
(23:03) " м¢ gaяzι: kalmış
(23:03) GameOnturk Knigh: mp3-calar ne kadar istiyorsun
(23:03) " м¢ gaяzι: 15 ytl
(23:03) " м¢ gaяzιηga | ѕєηι ѕєωмєк öℓüмѕє, кσуιм∂є güℓüмѕє =) kişisel iletisini "|-| 67 RecorD's | 67 RecorDs Resmi & FaN WeB Sitesi |-| kafeterya.biz ! mp3-calar.net ! forumkuzu.net ! krlforum.com ! konukevi.net ! el-alemradyo.com" olarak değiştirdi
(23:03) " м¢ gaяzι: pardon
(23:03) " м¢ gaяzι: tl
(23:03) GameOnturk Knigh: 15 uygun bendede mp3 scprinti var.
(23:04) " м¢ gaяzι: evet
(23:04) " м¢ gaяzι: doğrudur
(23:04) GameOnturk Knigh: banka varmı
(23:04) " м¢ gaяzι: var
(23:04) GameOnturk Knigh: iş bank garanti?
(23:04) " м¢ gaяzι: garanti
(23:04) GameOnturk Knigh: bu
(23:04) GameOnturk Knigh: mp3-calar.net
(23:04) GameOnturk Knigh: acılıs Firması?
(23:04) " м¢ gaяzι: ne gibi
(23:05) " м¢ gaяzι: he markum.net
(23:05) " м¢ gaяzι: ben 2 senedir burdan alışveriş yapıorum
(23:05) " м¢ gaяzι: host domain başka yeden almadım
(23:05) " м¢ gaяzι: hesap içi anında ücrertsiz
(23:05) " м¢ gaяzι: transfer
(23:05) GameOnturk Knigh: duymadım
(23:05) " м¢ gaяzι: Web Hosting | VPS Kiralık Sunucu | Domain Tescil | E-Ticaret
(23:05) " м¢ gaяzι: 9 yıl oldu
(23:05) GameOnturk Knigh: ok
(23:05) " м¢ gaяzι: isimtescilden daha büyük firma
(23:05) " м¢ gaяzι:
(23:05) " м¢ gaяzι: sky turk v.s reklam var
(23:06) GameOnturk Knigh: transfer yaptıktan sonra Ödeme geçebilirim problem olurmu?
(23:06) " м¢ gaяzι: zaten hemen atıorum
(23:06) " м¢ gaяzι: 15 tl
(23:06) " м¢ gaяzι: için
(23:06) GameOnturk Knigh: aynen öyle 15 ytl icin.
(23:06) GameOnturk Knigh: o zaman yapalım transfer işlemini.
(23:07) GameOnturk Knigh: bana garanti hesap numaranızı verirmisiniz.
(23:07) " м¢ gaяzι: ama malesef
(23:07) " м¢ gaяzι: ticarette
(23:07) " м¢ gaяzι: ilk önce
(23:07) " м¢ gaяzι: para
(23:07) " м¢ gaяzι: biliorsunuz
(23:07) " м¢ gaяzι: dün 65 liram gitti
(23:07) " м¢ gaяzι: kahramanmaraşa
(23:07) GameOnturk Knigh: anladım.
(23:07) GameOnturk Knigh: yok Haramda yoktur gözümüz
(23:07) GameOnturk Knigh: 15 20 50 bizi kurtarmaz
(23:07) " м¢ gaяzι: estağfurllah
(23:07) GameOnturk Knigh: saolasın.
(23:07) " м¢ gaяzι: ainen bizde öle
(23:08) " м¢ gaяzι: milyar borç
(23:08) " м¢ gaяzι: var
(23:08) GameOnturk Knigh: hemde bir domain için vs.
(23:08) " м¢ gaяzι: Sa-MerT Bilgisayar wWw.SaMerTBilgisayar.CoM Kilimli / ZONGULDAK 0 372 265 50 79
(23:08) " м¢ gaяzι: firma adresimiz
(23:08) GameOnturk Knigh: doğrudur
(23:08) GameOnturk Knigh: doğrudur
(23:08) " м¢ gaяzι: Untitled Document bu benim adres
(23:08) " м¢ gaяzι: yani
(23:08) " м¢ gaяzι: öle işde
(23:08) GameOnturk Knigh: anladım
(23:08) GameOnturk Knigh: yalnız transfer yapmadan ödeme geçemem
(23:08) GameOnturk Knigh: bir problem olmaz yani.
(23:08) GameOnturk Knigh: güvenmiyorsanız..
(23:09) " м¢ gaяzι: ok
(23:09) " м¢ gaяzι: üye olun markuma
(23:09) GameOnturk Knigh: tamam.
(23:11) GameOnturk Knigh: GameOnTurk
(23:11) GameOnturk Knigh: ok üye oldum.
(23:11) " м¢ gaяzι: atıyorum
(23:11) GameOnturk Knigh: tamam.
(23:13) GameOnturk Knigh: ticket sistemi ilemi atıyorsunuz?
(23:14) " м¢ gaяzι: ya
(23:14) " м¢ gaяzι: direk atıorumda
(23:14) " м¢ gaяzι: ie hata verdi
(23:14) GameOnturk Knigh: anLadım.
(23:14) " м¢ gaяzι: firma tanıdık
(23:14) " м¢ gaяzι: ztn biporblem olmaz
(23:14) GameOnturk Knigh: ok.
(23:14) GameOnturk Knigh: bu sizin
(23:14) GameOnturk Knigh: diğer domainlerdemi
(23:14) GameOnturk Knigh: markumda
(23:14) " м¢ gaяzι: evet
(23:14) " м¢ gaяzι: hepsi
(23:14) " м¢ gaяzι: 25 e yakın
(23:14) GameOnturk Knigh: anladım.
(23:14) " м¢ gaяzι: benim kendi özel domainler
(23:14) " м¢ gaяzι: falan
(23:15) " м¢ gaяzι: yavuz bingöl)
(23:15) " м¢ gaяzι: ?
(23:15) GameOnturk Knigh: evet
(23:15) " м¢ gaяzι: yolladım
(23:15) GameOnturk Knigh: kontrol ediyorum
(23:15) " м¢ gaяzι: hesaım-->domain yönetiminden
(23:15) " м¢ gaяzι: görebilrisiniz
(23:15) GameOnturk Knigh: bekleyin.
(23:16) " м¢ gaяzι: tamam
(23:18) " м¢ gaяzιηga | ѕєηι ѕєωмєк öℓüмѕє, кσуιм∂є güℓüмѕє =) kişisel iletisini "|-|wWW.67RecorDs.NeT|-| satılık-->>kafeterya.biz ! mp3-calar.net ! forumkuzu.net ! krlforum.com ! konukevi.net ! el-alemradyo.com" olarak değiştirdi
(23:20) GameOnturk Knigh: elektirik sorunu var sanırım
(23:20) gameonturk@hotmail.com şu anda Çevrimdışı
ve sonunda ödeme yok adam kayboldu !ben gittim sizde gitmeyin r10 nickini söylemiyor..
gameonturk@hotmail.com *********** ..!
7
●666
- 23-01-2009, 09:18:37
- 23-01-2009, 09:21:25Üyeliği durdurulduKonun Yeri Burası Değil Konuyu Buraya Açmanız Gerekiyor. Geçmiş Olsun
- 23-01-2009, 11:23:34sağolasın göremedim orayı yönetici arkadaşlar taşırsa memnun olurum..
- 23-01-2009, 11:38:32Üyeliği durduruldubenide dolandırdı.aktifhostinge domain transfer ettim 30 ytl atacaktı baktım dün çevrimdışı.eğer paramı ödemezse ilk işim savcılığa vermek olacak
- 23-01-2009, 11:44:17hakkimiyediniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10.Net Nick'ini biliyorsanız yazında daha fazla kişi zarar görmesin! - 23-01-2009, 13:04:09bilmiyorum valla mahkeme işinde destek olacak birileri varsa teşekkür ederim..ayrıca yorumlarınız içinde teşekkür ederim ..