• 27-09-2008, 15:55:20
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm alabilir miyim ?
  • 27-09-2008, 16:48:11
    #11
    Üyeliği durduruldu
    İsteyen Herkese Özel Mesaj Gönderdim...
  • 27-09-2008, 16:56:26
    #12
    pm alabilirmiyim
  • 27-09-2008, 19:06:19
    #13
    PM Lütfen.
  • 27-09-2008, 19:40:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Sizlerin PM'lerini de Gönderdim.
  • 27-09-2008, 20:27:52
    #15
    pm yollarmısın.
  • 27-09-2008, 21:13:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    pm atarmısın
  • 28-09-2008, 01:27:42
    #17
    PM mümkünse?
  • 28-09-2008, 01:49:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yolladım PM'lerinizi.