• 30-11-2007, 20:00:40
    #28
    pm ALABİLİRMİYİM bi zahmet
  • 30-11-2007, 22:40:14
    #29
    pm ler gönderildi.
  • 30-11-2007, 22:42:28
    #30
    Özel mesaj alabilir miyim.. site adını..
  • 30-11-2007, 22:48:09
    #31
    pm lütfen .....
  • 30-11-2007, 22:50:38
    #32
    ayne bi pmde ben alıyım.
  • 30-11-2007, 23:16:20
    #33
    pm alabilirmiyim ?
  • 30-11-2007, 23:19:44
    #34
    Bende Alım merak Ettım Şu Pm 'i
  • 30-11-2007, 23:24:08
    #35
    gönderildi.