• 28-03-2023, 17:03:50
    #46
    yazık kadına iptal edin bence
  • 28-03-2023, 17:04:57
    #47
    Bırak iptal etmeyi mecbur gönderecek yoksa tüketici hakem heyetine giderim diyen çıkmamış hayret.
  • 28-03-2023, 17:06:55
    #48
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak iptal etmeyi mecbur gönderecek yoksa tüketici hakem heyetine giderim diyen çıkmamış hayret.
    Emin olun o kadar işsiz insanlarımız var zaten yüksek ihtimal tüketici hakem heyetine başvururlar 50 100adet alanlar gibi..
  • 28-03-2023, 17:19:00
    #49
    sesli güldüm, birde siz vurmuşsunuz hanceri. (300-500 veya 50 100 tane aldım belki gelir dağıtırım)
    garip ne diyim
  • 28-03-2023, 17:26:14
    #50
    kadın buradan bir arkadaşa ulaşıp durumu izah ettiği için tüm siparişleri iptal ettim.
  • 28-03-2023, 20:12:39
    #51
    insanlar ne kadar acımasız ya donanımhaber e dönmüş burası
  • 28-03-2023, 20:13:38
    #52
    Ağlayanın malı kimseyi güldürmez, gerçekten ihtiyacı olan varsa ben alayım arkadaşlar, yapmayın.. ölüm var yahu...
  • 28-03-2023, 20:50:06
    #53
    entegrasyon hatası olabiliyor acemilik olabiliyor anlık dalgınlık olabiliyor.
    bu tür durumlarda satıcıya mesaj gönderip ya da farklı kanaldan ulaşıp fiyat teyidi yapılmalı.
    fiyat teyitli mi? al izin verdikleri kadar. fiyat teyidi almadın, ortada bir gariplik mi var? sömürme.
    yarın bir gün bu savunduğun düzen senin de başına gelir. gözünün yaşına bakmazlar.
    satıcıya yazık olmuş. maalesef hataya yer yok bu ülkede.
    daha önce başımıza gelmişti.

    avukat birine denk gelmişiz. ben bilmem bana ne göndereceksin falan diye diretiyordu. göndermeme hakkımı kullandım cezasını çekerim daha iyi. ölücülüğe gerek yok.
    birini büyük oranda mağdur edip öğrencilere dağıtmak da doğru değil. piyangodan çıkan parayla zekat verilmez