Arkadaşımın dediğinine katılıyorum
evet 3 tane mak key iletiyorlar 1000 üstü kullanım hakkı var, 2 3 ay sonra iptal olurlar büyük ihtimalle. isteyene ücretsiz iletirim
Mak key illegal değil mi? İllegalse bu paylaşımda illegale alıştırma olmuyor mu? Arkadaşa suç atmıyorum, sadece ucuz malın yahnisi yenmez. İyi forumlar