• 30-05-2017, 15:14:01
    #1
    Merhaba,

    Yazılım, hattınızdaki mevcut sms paketlerini kullanmaktadır.

    Gereksinimler ;
    -Android işletim sistemine sahip cep telefonu,
    -Windows işletim sistemine sahip bilgisayar

    Özellikler ;
    -Birden fazla cep telefonu bağlantısı,
    -Her bir telefondan gönderilecek üst limit ayarı,
    -Mesaj gönderim sıklığı (sms/sn) ayarı,

    Ekstra ;
    -İletişim WI-FI üzerinden sağlanır, kablo kullanmanız gerekmez,
    -Cihazların hepsi aynı ağ üzerinde olmalıdır,
    -SMS gönderilecek numaralar text dosyasından alınır,
    -Numara listesi her bir gönderim sonrasında kalanlarla birlikte yedeklenir,
    -Böylece herhangi bir durumda gönderim yapılmayan numaralar seçilebilir,


    Güncelleme : v 1.5
    - Görsel düzenlemeler yapıldı.
    - Ağdaki cihazları otomatik olarak (arama/bulma/ekleme/tümünü ekleme) eklendi.
    - Minimize seçeneği ve bildirimler eklendi.
    - Açılışta versiyon kontrolü eklendi.

    Güncelleme : v 1.4
    - Birden fazla dosyadan numara aktarabilme eklendi.
    - Numara (format) düzenleyici eklendi. (Tüm numaraları belirli bir formata getirir. Örnek : +905xxxxxxxxx)

    Güncelleme : v 1.3
    - MultiThreading ile donma sorunu giderildi.
    - Dil seçeneği eklendi. : İngilizce/Türkçe

    Güncelleme : v 1.2
    - Listeden rastgele/sıralı şekilde gönderim seçeneği eklendi.
    - Numara kontrolü (geçerli/geçersiz) eklendi.

    Güncelleme : v 1.1
    - Kişisel bilgilerle mesaj gönderim özelliği eklendi. (Örnek : +90xx|ali|abc.com - Merhaba {1}, Web sitemiz : {2})
    - Görsel düzenlemeler yapıldı.




    * Videoda gördüğünüz IP adresi android işletim sistemine sahip telefonları ifade etmektedir.

  • 07-06-2017, 11:28:58
    #2
    İki adet satıldı.
  • 25-06-2017, 17:30:42
    #3
    Hayırlı satışlar.
  • 28-06-2017, 12:03:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam ben skypten ekledim ama konuyu anlamadim kontoru nasil gonderioz agdan nasil mesaj atiyor o kisimlar yok bende
  • 28-06-2017, 23:16:34
    #5
    hala aktifmi satış
  • 28-06-2017, 23:39:11
    #6
    kskobi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben skypten ekledim ama konuyu anlamadim kontoru nasil gonderioz agdan nasil mesaj atiyor o kisimlar yok bende
    SMS zaten cihazlar (android telefonlar) üzerinden gönderiliyor.

    Örneğin;
    İkişer bin SMS paketi bulunan beş adet android cihazı aynı ağ üzerinden programa bağlarsınız,
    Program, belirlediğiniz kurallar çerçevesinde on bin SMS i mevcut paketleri kullanarak gönderir.

    zaferdoan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala aktifmi satış
    Satış aktif hocam.
  • 01-07-2017, 01:31:07
    #7
    Hayırlı satışlar,güzel bir sistem gibi
  • 31-07-2017, 02:58:01
    #8
    MuratALVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar,güzel bir sistem gibi
    Teşekkürler

    MI PAD 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 31-07-2017, 10:02:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Mesajım bulunsun.
    yakın zamanda ihtiyaç olacak