• 13-08-2022, 02:15:27
    #1
    Selamlar, az önce sitemde adsense robotunu yakaladım. Bugün 20 küsür gün oldu hala bekliyorum. Bu iyiye işaret mi?

  • 13-08-2022, 02:43:36
    #2
    Kurumsal PLUS
  • 13-08-2022, 02:51:59
    #3
    Anlamadım hocam?
    Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 13-08-2022, 02:53:23
    #4
    Kurumsal PLUS
    Forumda arkadaşın biri bununla ilgili bir paylaşım yapmıştı da bence kafasına göre gelip gelmemesi pek önemli değil bazen 30 günü geçiyor süresi.
  • 13-08-2022, 02:54:34
    #5
    Teşekkür ederim bilgilendirme için 🙏
    Uyumsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda arkadaşın biri bununla ilgili bir paylaşım yapmıştı da bence kafasına göre gelip gelmemesi pek önemli değil bazen günü geçiyor süresi.
  • 13-08-2022, 03:07:34
    #6
    Hiç belli olmuyor hocam.
  • 13-08-2022, 22:44:02
    #7
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, az önce sitemde adsense robotunu yakaladım. Bugün 20 küsür gün oldu hala bekliyorum. Bu iyiye işaret mi?

    bu hangi eklenti hocam
  • 14-08-2022, 02:26:03
    #8
    Eklenti değil hocam, xenforo forum teması. Tema ile birlikte gelen bir şey
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu hangi eklenti hocam