Yakın zamanda Plesk'i satın alan firma cPanel'i de komple satın almıştı,
İlk icraatı Plesk de olduğu gibi cPanel lisanslarında da zam yapmak oldu..
Artık yeni lisanslandırma sistemine göre fiyatlar şu şekilde olacak
Admin - 5 Hesap Sınırı - 12.50 USD
Pro - 30 Hesap Sınırı - 17.50 USD
Premier - 100 Hesap Sınırı - 32.00 USD
Eğer sunucunuzda 100'den fazla hesap varsa bu durumda her bir hesap için 0.10 USD ödemek zorundasınız.
Örneğin;
1152 adet hesabınız var ise Premier lisans aldığınız için 100 düşüp kalan 1052 adet hesabı 0.10 USD ile çarpıyorsunuz
1052 x 0.10 = 105,20 USD
105,20 USD + 32.00 USD = 137,20 USD Yeni lisans ücretiniz oluyor!
Özellikle limitsiz reseller hizmeti veren hosting firmalarının hemen sunucularını kontrol ederek yeni dönemde ne kadar lisans ücreti ödeyeceklerine bakmaları gerekiyor
Bu geçiş hemen yapılacak
Saygılar
GÜNCELLEME
Konu ile ilgili Netinternet tarafında yapılacak işlemler ile ilgili bir blog yazısı yayınladık.
https://www.netinternet.com.tr/blog/...andirma-yapisi
[ BÜYÜK ZAM ] cPanel Lisanslama Politikasını Değiştiriyor...
674
●90.992
- 27-06-2019, 20:37:18Üyeliği durdurulduTekel olmak böyle birşey işte, eğer konu avrupa birliği gündemine taşınabilirse iyi bir ceza yerler.
roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-06-2019, 20:40:01Çok zam yapmışlar. Bir yere şikayet edemiyor muyuz bu konuyla ilgili aslında ?
- 27-06-2019, 20:41:13Bilmediğimden soruyorum. C-panel benzeri bir şey yapılamaz mı? Bunları bağlı kalınmasa?
- 27-06-2019, 20:43:26Çok kötü bu oldu. Zaten genel olarak zor bir dönemden geçiyoruz. Döviz kuru falan sıkıntılı, bir de bu cPanel olayı iyice problem olacak. Alternatif panellere yönelmek gerek.
- 27-06-2019, 20:46:20Yapilir yapilmaz degil ama o kadar yatirim yapilmaya deger mi? Bugun kendi sitesi olan manav bile cpanel kullanmai biliyor. Adam baska panele gectigi zaman ne yapacagini bilemez. Yapilan urunun pazarlamasi uzun surer. Kendi sunucularima gecene kadar cpanelden baska hic bir sey kullanmadim mesala hostingdemuhammetilbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2019, 20:48:33Hocam, tasarım olarak cpanelin aynısını yaptır geç. Kullanıcı deneyimi açısından sadece ufak bir yenilik olacaktır, bütün modüller aynı olur. Nasıl ki cpanelin kendi içerisinde tasarımları varsa.Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla yapabilen babayiğit var ise yapsın. Piyasanın büyük ihtiyacı var.
