• 03-04-2019, 00:08:48
    #1
    Less is more.













  • 03-04-2019, 11:55:12
    #2
    Birşey merak ediyorum. Diyelim logo tasarımı yaptırdık, 3 revizeden sonra yine içimize sinmedi, ödemeyi de baştan yaptık. Nasıl bir süreç işliyor?
  • 03-04-2019, 12:20:54
    #3
    Less is more.
    iş alımı aktif.
  • 04-04-2019, 00:31:46
    #4
    Logo yaptırıldı kaliteli ve anlayışlı bir arkadaş
  • 10-04-2019, 16:57:21
    #5
    Less is more.
    ozancanoruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo yaptırıldı kaliteli ve anlayışlı bir arkadaş
    Hayırlı olsun hocam
  • 15-04-2019, 11:20:11
    #6
    30 adet banner yaptırıldı . İşin ehli titiz ve başarılı biri .
  • 15-04-2019, 20:42:18
    #7
    Less is more.
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 adet banner yaptırıldı . İşin ehli titiz ve başarılı biri .
    teşekkürler hocam, hayırlı olsun 🤗
  • 19-04-2019, 23:44:38
    #8
    Less is more.
    iş alımı aktif...
  • 20-04-2019, 11:33:24
    #9
    Güvenli ve güzel alışveriş.