https://www.r10.net/youtube-alisveris...rt-satisi.html
Yukarıdaki konu üzerinde alkatyan hocamızdan aldığım 100 adet sim kartın kullanılmayan 75 tanesini burada satışa koymak istedim. Sim kartlar geldiği halde durmaktadır.
75 sim karta 300 lira ücret istiyorum pazarlıksız. Toplu alacak arkadaşlar var ise pm ile iletişime geçebilirler.
d.p: kargo ücreti bana ait olacaktır.
Satış: 70 adet sim kart satılıktır!
1
●410