• 19-04-2014, 21:04:40
    #10
    Aöf Sınavım Var Keşke Katılabilseydim Ama Üzgünüm.
  • 19-04-2014, 22:59:18
    #11
    Ekip sağlammis
  • 20-04-2014, 07:20:12
    #12
    Ömeri uyandirdim
  • 20-04-2014, 07:47:24
    #13
    Benim ekip hazır yola çıkıyoruz.
  • 20-04-2014, 09:05:00
    #14
    Mekandayiz
  • 20-04-2014, 09:48:07
    #15
    abi şimdi gördüm etiketi, vallahi olmadı

    bu arada afiyet olsun beyler..
  • 20-04-2014, 09:48:55
    #16
    Gel hocam buradayız 12 ye kadar.
  • 20-04-2014, 10:08:04
    #17
    Sarayönü tarafındayım şimdi çıksam oraya gelmem 1 - 1,5 saati bulur, öğleden sonrada kampüste sınav var ters denk geldi
  • 20-04-2014, 10:13:23
    #18