KONYA - 20 Nisanda AKYOKUŞ'ta kahvaltıya nedersiniz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
KONYA - 20 Nisanda AKYOKUŞ'ta kahvaltıya nedersiniz ?
20
●
1.742
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Etkinlik Duyuruları
KONYA - 20 Nisanda AKYOKUŞ'ta kahvaltıya nedersiniz ?
1
2
3
19-04-2014, 21:04:40
#10
Asimavi
Aöf Sınavım Var Keşke Katılabilseydim Ama Üzgünüm.
19-04-2014, 22:59:18
#11
tuccar
Ekip sağlammis
20-04-2014, 07:20:12
#12
tuccar
Ömeri uyandirdim
20-04-2014, 07:47:24
#13
Mf.Rub
Benim ekip hazır
yola çıkıyoruz.
20-04-2014, 09:05:00
#14
tuccar
Mekandayiz
20-04-2014, 09:48:07
#15
wyand0tte
abi şimdi gördüm etiketi, vallahi olmadı
bu arada afiyet olsun beyler..
20-04-2014, 09:48:55
#16
tuccar
Gel hocam buradayız 12 ye kadar.
20-04-2014, 10:08:04
#17
wyand0tte
Sarayönü tarafındayım şimdi çıksam oraya gelmem 1 - 1,5 saati bulur, öğleden sonrada kampüste sınav var ters denk geldi
20-04-2014, 10:13:23
#18
tuccar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler