• 16-04-2014, 23:48:46
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    şu şekilde bir şey arkadaşlar. eski televizyon alacağım artık bir türlü bulamadım elinde olan varsa alabilirim.
  • 17-04-2014, 00:15:16
    #2
    mertozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    şu şekilde bir şey arkadaşlar. eski televizyon alacağım artık bir türlü bulamadım elinde olan varsa alabilirim.
    Bu mudur?

    SCART CABLE
  • 17-04-2014, 00:34:31
    #3
    hiç açıklama falan da yok ama sanırım bu. bir sorayım, teşekkürler.