• 15-04-2014, 18:00:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlarla son günlerde fena sardık oyuna, 25.000 ng almayı düşünüyorum, fiyata göre arkadaşlarıma da alabilirim. Satanlardan dönüş bekliyorum.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 15-04-2014, 18:19:41
    #2
    Burdan pek bulunurmu bilmem ama en uygunu zaten oyunun aracı şirket verecektir. Birde Gamesultan var bildigim oraylada calisiyo olabilirler.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-04-2014, 18:38:44
    #3
    jRMix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan pek bulunurmu bilmem ama en uygunu zaten oyunun aracı şirket verecektir. Birde Gamesultan var bildigim oraylada calisiyo olabilirler.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir ara satan görmüştüm, ondan yazma ihtiyacı duydum. Bulamazsak aracı sitelere bakarız artık


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi