Emeğinize sağlık. Gerçekten oldukça ilgili bir arkadaş. R10da sayılı kişilerden. Tekrar çalışmak dileğiyle.
Çok çok teşekkür ederiz hocam. Ne zaman yeni bir çalışma isterseniz, sadece bir pm kadar uzakta olacağım. En yakın zamanda görüşmek üzere.
Sevgiler
Tabi. Ben tüm hizmet detaylarımızı takdim ediyorum. Ne zaman hazır olursanız bir pm atabilirsiniz. Bu arada konuyu aboneliklerinize de ekleyebilirsiniz dilerseniz.
Sevgilerle