• 28-03-2014, 18:42:27
    #1



    Neden Bu İşe Tekrardan Ağırlık Verdim Diye Merak Eden Arkadaşlar Varsa Söyleyim Yılbaşında İşten Çıkarıldım ve Ailemi Geçindirmek İçin Bu İşe Geri Döndüm Milyarlarca Borcun İçine Girdiğim İçinde Tekrardan Biryerlerden Başlamam Lazım Birşeyler Kazanabilmek İçin Kimseden Yardımda Dilenmiyorum Parada İstemiyorum 1 Aydır İşsiz Gezdiğim İçin Bu İşe Geri Dönüyorum...

    Annenize, Babanıza, Eşinize ve Sevgilinize Yani Kısacası Sevdiklerinize Hediye Edebileceğiniz En Güzel Hediye Onun Resmini Kaleme Dökülmüş Halidir. İndirim Kampanyamızdan Faydalanabilirsiniz.


    FİYAT BOYUTA GÖRE BELİRLENİR;
    25X35 Tek Kişi 60 TL
    25X35 Çift Kişi 125 TL

    İlk aşama bize iyi net şekilde bi portre olarak çizmek istediğiniz resmi bize atıyorsunuz, bizde 1-2 gün içinde taslağını çıkarıp daha sonra 4-5 saatlik el emek nuruyla karakalem çalışması ile size sunacağız. Güven sıkınıtısı içinde zaten önce resmi çiziyoruz ve daha sonra fotoğrafını çekip size yolluyoruz ve daha sonra herşey tamam olduktan sonra ödemeye geçiyoruz, ödeme olduğu anda resim ptt kargoya verilecek. Kargo ücreti alıcıya aittir Resmin buruşma yırtılma söz konusu değildir çünkü Özel Kutusuna Koyup yolluyoruz. Eskiden çerçeve ile gönderdiyorduk ama bazı müşterilerimize çerçevenin kırılarak gitmesi ve resime zarar verilmesi nedeniyle çerçeveden vazgeçtik...
    Emeğe saygı görelim ki, emeğinin hakkını verelim
    Resim gelmez gibi konusunda endişeniz varsa, ben eserlerimi 50 - 100 tl için kendi kişiliğime küfretmem ve ismiminde kötü çıkmasını istemem. Sonuçta resmi çizip gönderecem elimde kalsa ne yapacam ki ? Ekmek teknem sonuçta burası, ne kadar müşteri memnuniyeti olursa o kadar verimli çizim emeği olur.
    Bir kaç referans resimleri göstereyim sipariş bunlar, sahiplerinden izin alınmıştır. Çizim bittikten sonra sizden de izin alınıp alınmayacağı şekilde karar alınacaktır...




    Eski Konumuz ve Müşterilerimizin Yorumları..

    Ödeme: ENPARA

    İletişim:Pm Atabilirsiniz
    Bir Kaç Resim Sipariş Referansım



























  • 29-03-2014, 00:21:01
    #2
    Çok Başarılı çalışmalar hocam.. Hayırlı işler dilerim..
  • 29-03-2014, 00:22:20
    #3
    Mesajım kalsın, büyük ihtimal sipariş vereceğim.
    Kolay gelsin.
  • 29-03-2014, 00:33:40
    #4
    tşk ederim her zaman bekleriz
  • 29-03-2014, 10:52:53
    #5
    Benimde mesajım bulunsun yakın zamanda 1 adet almayı düşünüyorum kolay gelsin
  • 29-03-2014, 11:01:22
    #6
    Mesajım bulunsun bende sipariş geçeceğim.
  • 29-03-2014, 11:04:53
    #7
    Mesajım dursunn.

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 29-03-2014, 11:06:35
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    resimler çok kaliteli duruyor. ilerleyen zamanlar sipariş geçeceğim diye düşünüyorum hediye olarak. hayırlı satışlar
  • 29-03-2014, 11:26:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Mesajim dursun kiz arkadasimin dogum gununde almayi dusunebilirim.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi