Herkese selam.
Ağırlıklı olarak sosyal medyada aktif olacak, film ve kitap önerileri sunacağım, ekibimizle(eş,dost) program gibi haftalık hazırlayacağımız yine film ve kitap önerilerini sunacağımız, sosyal medya konularını tartışacağımız bir oluşum yarattık.
Bugün 3 saat kadar uğraşıp adobe after effects ile bir intro hazırladım, ilk film önerisi videomuzun başına da ekledim. Bu müzikle hazırlanmış bir iki intro daha var youtubeda, çok hoşuma gitti ben de kullandım. Sizce nasıl olmuş?
http://www.youtube.com/watch?v=d7K-A6KiJY0
Bu arada merak eden yada takip etmek isteyenler için facebook sayfamız şu; https://www.facebook.com/AnlatsanaBirazCom
Yeni sitemiz için hazırladığım intro nasıl olmuş?
3
●332
- 23-02-2014, 22:18:08Önerileriniz için teşekkür ederim, dikkate alacağım. Örnek varsa yada outro nasıl olmalı daha mı kısa tutmalıyım fikirleriniz varsa sevinirim.haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2014, 22:19:46İntro'nuza benzer bir outro hazırlayabilirsiniz...
Örn:
http://www.youtube.com/watch?v=ePKTS1RByOs
Youtube'da çok örneği var araştırırsanız bulabilirsiniz...