Seohocasi'nin yeni tasarımını nasıl buldunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seohocasi'nin yeni tasarımını nasıl buldunuz?
50
●
1.588
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Seohocasi'nin yeni tasarımını nasıl buldunuz?
1
2
3
4
5
6
Anket
Seohocasi'nin yeni tasarımını nasıl buldunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
144
Seohocasi'nin yeni tasarımını nasıl buldunuz?
Fevkalade
%10,42 (15 Oy)
Beğendim
%21,53 (31 Oy)
Yeterli Düzeyde
%11,81 (17 Oy)
Daha İyi Olabilirdi
%20,83 (30 Oy)
Beğenmedim
%35,42 (51 Oy)
18-02-2014, 12:31:53
#1
Misafir
Geçmişe değil, geleceğe bakalım. Konu silinsin lütfen.
18-02-2014, 12:36:56
#2
CND
Başarısız.
18-02-2014, 12:39:50
#3
MertWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gayet güzel olmuş. Başarılar dilerim.
18-02-2014, 12:43:09
#4
Deae
Misafir
Hiç kurumsal görünmüyor..
CND
,
constantine38
,
q0kh4n
ve
5 kişi
bunu beğendi.
8 kişi
bunu beğendi.
18-02-2014, 12:46:04
#5
Semihs
Header ve footer güzel fakat blog alanı yakışmamış. Blog alanını farklı bir dizaynla monte edebilirseniz daha başarılır olur (Sabit blog şeklini bu tasarımla aşmak gerek). Orta kısım farklı siteden yansiyormuş gibi bir hâl almış
Başarılar dilerim.
18-02-2014, 12:46:20
#6
seoizmir
Üyeliği durduruldu
ben renk uyumunu sevmedim çok itici geldi..
18-02-2014, 12:46:53
#7
utq_
ne iyi ne kötü
18-02-2014, 12:47:20
#8
celilcan
Gayet şık olmuş maşallah.
18-02-2014, 12:47:53
#9
neto
Biraz uyumsuz olmuş ama çokta kötü değil abartmamak lazım.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler