Anket Seohocasi'nin yeni tasarımını nasıl buldunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 144
Seohocasi'nin yeni tasarımını nasıl buldunuz?
Fevkalade
%10,42 (15 Oy)
Beğendim
%21,53 (31 Oy)
Yeterli Düzeyde
%11,81 (17 Oy)
Daha İyi Olabilirdi
%20,83 (30 Oy)
Beğenmedim
%35,42 (51 Oy)
  • 18-02-2014, 12:31:53
    #1
    Geçmişe değil, geleceğe bakalım. Konu silinsin lütfen.
  • 18-02-2014, 12:36:56
    #2
    Başarısız.
  • 18-02-2014, 12:39:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gayet güzel olmuş. Başarılar dilerim.
  • 18-02-2014, 12:43:09
    #4
    Misafir
    Hiç kurumsal görünmüyor..
    • CND
    • constantine38
    • q0kh4n
    CND, constantine38, q0kh4n ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2014, 12:46:04
    #5
    Header ve footer güzel fakat blog alanı yakışmamış. Blog alanını farklı bir dizaynla monte edebilirseniz daha başarılır olur (Sabit blog şeklini bu tasarımla aşmak gerek). Orta kısım farklı siteden yansiyormuş gibi bir hâl almış

    Başarılar dilerim.
  • 18-02-2014, 12:46:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben renk uyumunu sevmedim çok itici geldi..
  • 18-02-2014, 12:46:53
    #7
    ne iyi ne kötü
  • 18-02-2014, 12:47:20
    #8
    Gayet şık olmuş maşallah.
  • 18-02-2014, 12:47:53
    #9
    Biraz uyumsuz olmuş ama çokta kötü değil abartmamak lazım.