babaannemizi kaybettik. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
babaannemizi kaybettik.
19
●
1.656
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aramızdan Ayrılanlar
babaannemizi kaybettik.
1
2
3
17-01-2014, 18:17:22
#10
deli_efo
inna lillahi ve inna ileyhi raciun
Mekanı Cennet olsun RABBİM Günahlarını Bağışlasın Ölüm Zor
17-01-2014, 18:20:01
#11
Berkay
Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun.
17-01-2014, 18:21:30
#12
Bique
başınız sağolsun hocam
17-01-2014, 18:57:34
#13
CoRcH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
başınız sağolsun hocam.
17-01-2014, 18:58:10
#14
a11
Allah rahmet eylesin, başınız sağ olsun..
17-01-2014, 19:08:03
#15
ideaman06
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun.. Başınız sağolsun hocam. ..
GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
17-01-2014, 19:12:24
#16
Muz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Başınız sağ olsun..
20-01-2014, 00:54:12
#17
CrossWorD
Başınız sağ olsun
20-01-2014, 00:54:49
#18
StormKing
Üyeliği durduruldu
başınız sağ olsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler