• 22-01-2014, 23:42:50
    #1
    Merhabalar

    Yakın zamanda faturasız hat olan oldugumu operator farketmez.Hat fiyatları ne kadar bilgisi olan var mı?
  • 22-01-2014, 23:44:09
    #2
    Fiyatlar 30 den fazla oldu baya pahalı artık
  • 23-01-2014, 02:52:17
    #3
    vodafoneda 39du sanırım