• 22-02-2009, 19:56:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar, gitar almayı düşünüyorum, sıfır - ikinci el farketmez satmak isteyen varsa fiyatını söyleyebilirse ben uygun gördüğümü almayı düşündüm

    Taksit yapabilen olursa süper olur
    Edit: Klasik gitar
  • 22-02-2009, 20:02:01
    #2
    Evde boş boş duran bir gitarım var.(klasik)Çantası ile birlikte 60 lira yeter.
  • 22-02-2009, 20:24:41
    #3
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde boş boş duran bir gitarım var.(klasik)Çantası ile birlikte 60 lira yeter.
    Ayda 30ar 30ar veya 20şer 20şer şeklinde ödeme alıyor musun?
    Daha iyi bir teklif gelmesse seninle irtibata geçerim birkaç gün içinde
  • 22-02-2009, 20:28:40
    #4
    Öğrenci isen yardımcı olurum sana.
  • 22-02-2009, 20:59:28
    #5
    Fender Squire Strat'ım var. Mavi renk. Yarın Cort vx 4v aldığımdan dolayı satıyorum. İlgilenirsen 120 liraya veriyorum. Hemalhemsat üzerinden satarım 3 taksit imkanı da var. Eve gidince fotoğraflarını da atarım.
  • 22-02-2009, 21:03:04
    #6
    başlık komik olmuş "alınık"
  • 22-02-2009, 21:32:46
    #7
    Bendede alıp kullanmadığım çantası + birde kitap var ufak bişey 70 liraya verebilirim.Eğer istersen fotosunu çeker koyarım.
  • 22-02-2009, 21:34:41
    #8
    Fotoğrafını koyabilecek arkadaşlar varsa daha iyi olur görüş belirtmem açısından Size zahmet