Merhaba arkadaşlar, gitar almayı düşünüyorum, sıfır - ikinci el farketmez satmak isteyen varsa fiyatını söyleyebilirse ben uygun gördüğümü almayı düşündüm
Taksit yapabilen olursa süper olur
Edit: Klasik gitar
Fender Squire Strat'ım var. Mavi renk. Yarın Cort vx 4v aldığımdan dolayı satıyorum. İlgilenirsen 120 liraya veriyorum. Hemalhemsat üzerinden satarım 3 taksit imkanı da var. Eve gidince fotoğraflarını da atarım.